ביתני מולט קיוב מתקדמים – למד את ההבדלים בין חדש לישן

ביתני מולט קיוב מתקדמים – למד את ההבדלים בין חדש לישן

 

ביתני ומתקני מולטי קיוב הם לטוב ולרע אחד השחקנים הוותיקים בעולם התערוכות הישראלי. לאחרונה נכנסו לשוק התערוכות והכנסים מתקני מולטי קיוב חדשים מדור יותר מתקדם וזה הזמן לבחון מהם היתרונות והחסרונות של מתקני מולטי קיוב, לבדוק למי הם מתאימים ומתי כדאי להשתמש בהם.  

אז מה זה מולטי קיוב ומהם היתרונות השימוש?   

מולטי קיוב היא מערכת של מוטות טלסקופים המאפשרת לשנות את גודל המתקן כאשר הגרפיקה מודפסת על שמשוניות. ללא ספק אחד ממתקני התצוגה הנפוצים ביותר בעולם התערוכות והכנסים בשל היותם ניידים, קלים לשימוש וקלים להתקנה. בשל יתרונות אלה רבים משתמשים במולטי קיוב כמתקני גב במה, קיר עיתונאים, קיר חסויות, קיר צילום ועוד.  

עם זאת למולטי קיוב מהדור היישן יש מספר חסרונות מרכזים שכדאי לדעת:  

  • נראות: במילים עדינות נאמר שמערכות מולטי קיוב אינן מצטיינות בנראות ברמה גבוהה וזאת מכמה סיבות: מערכת המוטות לא מסוגלת למתוח את  השמשונית המודפסת וברוב במקרים היא נראית מלאת קמטים ותלויה בצורה רפויה. בנוסף, ההדפסה עצמה היא על שמשונית שאינה מצטיינת בנראות ברמה גבוהה. בהחלט חסרון אם נראות הביתן שלכם בארץ ובוודאי בחו”ל חשובה לכם.  
  • לא מודולרי: המולטי קיוב היא מערכת שעובדת בפני עצמה ולא תוכלו לחבר, לשדרג, להוסיף מסכים או לשנות את עיצוב הביתן. במידה ואתם משתתפים בתערוכות וכנסים בהם שטח הביתן משתנה זה בהחלט חיסרון.   
  • איכות ירודה: קונסטרוקציית המוטות הטלסקופים של מתקני המולטי קיוב מהדור הישן אינה בנויה לשימוש ארוך טווח וידועה לשמצה בכך שהיא נשברת בקלות לאחר מספר שימושים ספורים. 

מולטי קיוב חדשים מדור יותר מתקדם יתרונות ולמי זה מתאים 

מערכות המולטי קיוב החדשות מאת אקספוסמארט – ביתני תצוגה חכמים הינן מערכות תצוגה הבנויות על טכנולוגיה מתקדמת שלמעשה נותנת פתרון לחברות ישראליות המבקשות ניידות והקמות קלות ומהירות אך מבלי להתפשר על נראות, איכות ומודולריות לשימוש רב פעמי.  

אז מהם היתרונות של המולטי קיוב המתקדמים מהדור החדש? 

  • נראות: ההבדל בנראות מייד קופץ לעין. טכנולוגיית מערכת המוטות עברה שדרוג וקפיצה ענקית באיכות הקונסטרוקציה ואתם יכולים לצפות לנראות מודרנית ועדכנית כפי שניתן לראות בתערוכות בארה”ב הברית ואירופה. הקפיצה בנראות היא בזכות קונסטרוקציה חדשה שכולה מכוסה בגרפיקה  כך שלא ניתן לראות מוטות וברזלים למיניהם ובזכות ההדפסה שעברה לטכנולוגית סובלימציה על גבי בד מתוח ללא כל קמטים, צבעים עשירים וחדות ללא תחרות. עוד יתרון בהדפסת הגרפיקה שלא היה קיים עד עכשיו הוא האפשרות להדפסה דן צדדית שאינה מוסיפה במשקל הגרפיקה. נקודה משמעותית ביותר לחברות המציגות מספר מותגים או שצריכות גרפיקות שונות לתערוכות שונות. בנוסף, את מערכות המולטי קיוב מהדור המתקדם תקבלו עם 5 שנות אחריות גם על הקונסטרוקציה וגם על ההדפסה.   
  • מודולריות: אחד ההבדלים והשדרוגים הגדולים ביותר של ביתני המולטי הקיוב המתקדמים מהדור החדש הוא האפשרות לשנות גודל וצורה מתערוכה לתערוכה. אם לדוגמה רכשתם ביתן ברוחב 3 מטר ואתם רוצים להרחיב לרוחב 6 מטר, להוסיף מסך אינטגרלי או אולי את האפשרות להשתמש בביתן התצוגה שלכם בתנאי חוץ תוכלו לעשות זאת בקלות ובצורה אלגנטית עם ביתני המולטי קיוב מתקדמים מהדור החדש. במילים אחרות לביתן התצוגה שלכם יש את היכולות לגדול עם החברה ועם הדרישות המשתנות שלה.   
  • איכות המוצר: כפי שהוזכר קודם ביתני המולטי קיוב המתקדמים מהדור החדש והמעודכן מגיעים עם 5 שנות אחריות הן על הקונסטרוקציה והן על הדפסת הגרפיקה. מלבד העובדה שאפשר להיות רגועים שהביתן שלכם לא יתפרק בתערוכה הדבר מעיד שמדובר בסוס עבודה אמיתי שניתן להשתמש בו במשך שנים רבות ולתערוכות וכנסים רבים.  

 

למידע נוסף ופרטים מלאים בנוגע לביתני המולטי קיוב המתקדמים מהדור החדש צרו קשר עם אקספוסמארט ביתני תצוגה חכמים  

 

  

 

 

 

 

ביתני מולט קיוב מתקדמים – למד את ההבדלים בין חדש לישן

    אקספוסמארט - עיצוב והפקת ביתני תצוגה לתערוכות בארץ ובחו

    072-3726062

    למידע נוסף אודות מוצרים ולקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר, אנא מלאו את הפרטים בטופס ואנחנו נחזור אליכם בהקדם:

      close
      Skip to content