מציגים בתערוכות בארה”ב? המדריך למנהלי שיווק

מציגים בתערוכות בארה”ב? המדריך למנהלי שיווק

אם אתם חברת סטארט-אפ הרוצה להציג בתערוכה או בארה”ב ישנן מספר נושאים שכדאי להיות מודעים אליהם כבר בתחילת הדרך. הפוטנציאל הוא כמובן אדיר אבל ישנן מספר נושאים רגולטורים ואחרים שיכולים לעלות המון זמן, כסף ועוגמת נפש למציג המתחיל שלא מודע להם.

רגולציות שחייבים לדעת על ביתני תצוגה ותערוכות בארה”ב

  • הדבר הראשון שתקבלו ממארגן התערוכה הוא דבר שנקרא Exhibitor Manual שהוא האורים והתומים של כל תערוכה. כל דבר הקשור לתערוכה החל מרוגולציה וכלה בהזמנת מסכים ורהיטים תמצאו במדריך זה. לא קיבלתם? מייד תבקשו
  • מהו גובה המותר לביתנים בתערוכות בארה”ב? ככלל אצבע הגובה המותר לביתני 10ft וביתני 20ft הוא 8ft כלומר 2.43 מטר. הגבלת הגובה לביתנים גדולים יותר וביתנים בתצורת אי היא גדולה יותר כמובן – תוכלו למצוא את הגבלת הגובה המדוייקת באותו Exhibitor Manual
  • שימו לב שבניגוד לתערוכות בישראל ואירופה גובה הקירות המירבי המותר הוא אך ורק עד 1 מטר עומק של הביתן כאשר הגובה המותר לשאר העומק הוא 1.2 מטר. דוגמה טובה לכך תמצאו בקישור הזה שמראה ביתן ברוחב 3 מטר וגם בקישור הזה שמראה ביתן ברוחב 6 מטר
  • ככלל אצבע באנרים תלויים hanging banners אינן מותרים לביתנים עד רוחב 6 מטר – 20ft
  • התקנת הביתן: במידה והבאתם איתכם ביתן מישראל הוא יהיה חייב להיות מאושר על ידי המארגנים מראש (או שיידרשו מכם תשלום בכרטיס אשראי במקום) מבחינת התקנת הביתן תוכלו להתקין את הביתן שלכם אך ורק בזמנים המיועדים. בנוסף: התקנה עצמית מותרת אך ורק אם אין לכם צורך בסולם, כלי עזר חיצוניים או אפילו עגלה לנשיאת הביתן שלכם. ה UNION – וועד העובדים של עובדי התערוכות בארה”ב מאוד לא גמיש בנושא. תרצו סולם או כל דבר אחר? תהיו מחוייבים לשלם שכר מינימום של עובד. מאוד לא מומלץ להתחכם בנושא הזה.

שילוח הביתן לתערוכה ובחזרה לארץ או לתערוכה הבאה

שילוח הביתן לתערוכה יכול להעשות בשני אופנים: שילוח ישירות לתערוכה שנעשה בדרך כלל על ידי חברת הלוגיסטיקה של התערוכה או להביא את ביתן התצוגה איתכם במטוס. ההמלצה החד משמעית שלנו היא לשלוח את הביתן לתערוכה ישירות דרך חברת הלוגיסטיקה של מארגני התערוכה PreShow delivery services  כך שהביתן מחכה בביתן בתערוכה. האפשרות השנייה היא כמובן לקחת את הביתן במטוס ולהסחב איתו כל הדרך לתערוכה. יש לקחת בחשבון שכאשר שולחים את הביתן ישירות לתערוכה יש דרישה שהוא יגיע כשבועיים לפני התערוכה או הכנס. את השילוח בחזרה יש לתכנן מראש ולא להתחיל לחשוב על כך בזמן התערוכה. במידה והתערוכה הבאה שלכם היא בארה”ב כדאי גם לשקול לא להחזיר את הביתן לארץ ולשמור אותו במחסן לוגיסטי בארה”ב. אפשרות נוספת היא לשלוח את הביתן למלון שלכם ליד התערוכה או לחברת בת בארה”ב.

הפקת ביתני תצוגה ותערוכות בארה"ב

הפקת ביתני תצוגה ותערוכות בארה”ב

האם כדאי להשכיר ביתן בארה”ב או לקנות ביתן בארץ?

כדאי לזכור שהמחירים של השכרת ביתנים בארה”ב יקרים בצורה מוגזמת עד כדי כך שהם לפעמים כמו מחיר של קניית ביתן. בכל מקרה אם אתם מתכוונים להציג פעם אחת בלבד אפשר לשקול השכרת ביתן בארה”ב אבל אם אתם מתכוונים להציג במספר תערוכות בוודאות יהיה הרבה פחות יקר לקנות ביתן תצוגה מודולרי לשימוש רב פעמי שיהיה אפשר לשנות את גודלו, צורתו ואפילו העיצוב מתערוכה לתערוכה. בצורה כזאת ביתן התצוגה יוכל ללוות אתכם בתערוכות רבות ובמחירים שפויים.

מה כדאי לדעת  כדי לחתוך בהוצאות ההשתתפות בתערוכות וכנסים בארה”ב?

  • הרשמה מראש: גם תקבלו מחיר טוב יותר וגם תקבלו מיקום טוב יותר
  • הרשמה למספר תערוכות מראש תזכה אתכם בהנחה גדולה אפילו יותר וכמובן שתקבלו את המיקומים השווים יותר
  • השכרה של כל דבר בתערוכה מאוד יקרה. מסכים אפשר לקנות בחצי צחר ממחיר ההשכרה, אינטרנט בסים מקומי יעלה לכם חמישית מחיר, חוט מאריך או תאורה… $200 ולכן ההמלצה החד משמעית היא לבוא מוכן עם הכל. כל דבר שתשכירו  בתערוכה יהיה יקר. מה שתחליטו להשכיר במקום יהיה אפילו יקר יותר. אם אתם מתכוונים להשתתף במספר תערוכות תוכלו לחסוך הון על ידי קנית ביתן. לגמרי מומלץ לתכנן מראש את ההשתתפות בתערוכות ככל שניתן.
  • הדבר הכי יקר בתערוכה: לבוא עם ביתן שלא עושה את העבודה, שלא מייצר לידים וללא קביעה מראש של המטרות שלשמן משתתפים בתערוכה.
מציגים בתערוכות בארה”ב? המדריך למנהלי שיווק

    אקספוסמארט - עיצוב והפקת ביתני תצוגה לתערוכות בארץ ובחו

    072-3726062

    למידע נוסף אודות מוצרים ולקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר, אנא מלאו את הפרטים בטופס ואנחנו נחזור אליכם בהקדם:

      close
      Skip to content