ענף הכנסים והתערוכות הבינלאומיות נערך לחזרה לשגרה. שלוש הטבות…

ענף הכנסים והתערוכות הבינלאומיות נערך לחזרה לשגרה. שלוש הטבות…

27.05.2021 – ענף הכנסים והתערוכות הבינלאומיות נערך לחזרה לשגרה. שלוש הטבות לחברות ישראליות המציגות בתערוכות וכנסים בארה”ב

לאחר יותר משנה של פגישות זום למיניהן וכנסים וירטואליים חברות ישראליות מגלות עניין רב ואפילו צמא להשתתף בתערוכות בינלאומיות. ועם כל הכבוד תערוכות הווירטואליות ישנו צורך אמיתי של מציגים להשתתף בתערוכות, לשבת עם בני אדם פנים אל פנים, לייצר פגישות אישיות ולייצר את המינגלינג בתוך התערוכה. יש לכך משמעות גדולה ששום תערוכה וירטואלית לא יכולה להחליף.<

נכון לרגע זה 27.05.2021 באירופה עדיין נלחמים בקורונה ועדיין אין על מה לדבר בכל הקשור לתערוכות וכנסים בזמן הקרוב אבל בארה”ב מאז בחירתו של  הנשיא ביידן המצב משתפר מיום ליום וכבר רואים חברות ישראליות הנרשמות להשתתפות בתערוכות וכנסים החל מספטמבר 2021.

דוגמה לתערוכה בארה”ב שלקוחותינו משתתפים בה היא תערוכת RSNA 2021 בה משתתפת חברת Medic Vision. חברת Medic Vision משתתפת בתערוכת RSNA ובתערוכות נוספות בארה”ב בקביעות. לאחר מספר שנים בה רכשה מחדש ביתני תצוגה לכל תערוכה, השנה בחרה חברת Medic Vision ביתן תצוגה מודולרי ונייד בעיצוב והפקת אקספוסמארט בו היא תשתמש לכלל התערוכות בשנתיים הקרובות.

מכיוון שמספר בתערוכות הבינלאומיות עדיין מצומצם אנו בחברת אקספוסמארט צופים תחרות פרועה על כל נכס. מומלץ לחברות ישראליות המעוניינות להשתתף בכנס או תערוכה בארה”ב להירשם ולהבטיח את השתתפותן מוקדם ככל האפשר.

על מנת לפשט את תהליך החזרה לעולם התערוכות הבינלאומיות חברת אקספוסמארט החליטה לצאת בחבילת הטבות ללקוחותינו המציגים בכנסים ותערוכות הארה”ב:

  1. ייעוץ והדרכה ללא עלות: צוות אקספוסמארט ישב איתכם, נבין בייחד מהן הדרישות שלכם לתערוכה הבאה אבל לא רק. נבין בייחד מהן המטרות שלשמן אתם מציגים בתערוכה והאם הן ריאליות. נבדוק עם מארגני התערוכה מהם השטחים הפנויים ומהם המתאימים ביותר לכם. נחשוב בייחד איזה מהו סוג הביתן ומהו עיצוב הביתן המתאים ביותר לא רק לתערוכה הבאה אלה לכלל התערוכות שבהם אתם משתתפים ונציג בפניכם את האפשרויות השונות ללא כל התחייבות מצידכם.
  2. כרטיסי ביקור דיגיטליים ללא עלות לאנשי הצוות המשתתפים בתערוכה: חשוב לנו שלא רק תשתתפו בתערוכה אלה גם שלא תפספסו לידיים ושתחזרו עם לידיים איכותיים להמשך פעולה. כרטיסי ביקור דיגיטליים lead generators  הם דרך מוכחת גם ליצירת קשר ראשוני עם המבקרים בביתן התצוגה שלכם וגם למיפוי / מעקב והמשך התקשרות עם המבקר.

הכנסו ללוח התערוכות הבינלאומי בנושאי Medical & Pharma, IT & Technology, Security&Defense ועוד רבים אחרים

ענף הכנסים והתערוכות הבינלאומיות נערך לחזרה לשגרה. שלוש הטבות…

    אקספוסמארט - עיצוב והפקת ביתני תצוגה לתערוכות בארץ ובחו

    072-3726062

    למידע נוסף אודות מוצרים ולקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר, אנא מלאו את הפרטים בטופס ואנחנו נחזור אליכם בהקדם:

      close
      Skip to content