תכנון נכון של ביתני תצוגה לתערוכות – כל התורה על רגל אחת

תכנון נכון של ביתני תצוגה לתערוכות – כל התורה על רגל אחת

01.10.2020 – עיצובים יפים של ביתני תצוגה לתערוכות זה דבר חשוב ללא ספק. עם זאת, יש לזכור כי ביתן תצוגה יפה הוא אינו בהכרח ביתן תצוגה שמייצר לידים בתערוכה ובודאי לא בהכרח ביתן תצוגה שמזמין את קהל היעד הנכון. מאוד נפוץ לראות ביתני תצוגה מדהימים ביופים המלאים במבקרים שאין להם קשר ולו הקלוש ביותר לקהל היעד הרצוי לחברה המציגה. אז איך עושים את זה נכון ? מתחילים…

תכנון נכון של ביתני תצוגה לתערוכות - כל התורה על רגל אחת

מה שחשוב זאת הדרך…

רבים וטובים מתחילים את תהליך עיצוב ביתן התצוגה בעיצוב עצמו וזאת הטעות הראשונה. תכנון נכון של ביתן תצוגה מתחיל קודם כל  בשיחת עומק עם הלקוח עוד לפני שלב העיצוב. אני יכול להעיד מניסיון של יותר מ 15 שנה בעיצוב ותכנון ביתני תצוגה, כי ללא הבנה מעמיקה של דרישות החברה הסיכוי לעיצוב ביתן תצוגה שהוא גם יפה, גם עובד שיווקית וגם קל לתפעול שוטף ביום יום על ידי אנשי הצוות הוא קלוש. אז קודם כל, יושבים עם הלקוח כדי להבין את הדרישות והציפיות – הלקוח תמיד צודק? לא בהכרח, במקרים רבים מתברר שמה שהלקוח רוצה זה לא מה שהלקוח צריך. חשוב במקרים כאלה לדבר גלויות ולהתוות את הדרך הנכונה בהתאם למה שנכון שיווקית ומיתוגית בתערוכות וכנסים.

התמונה המצורפת היא תולדה של שיחת עומק עם הלקוח באשר לדרישות של ביתן התצוגה: במקרה הזה הדרישות המרכזיות  היו: הוצאת ביתן התצוגה החוצה קרוב למבקרי התערוכה, מסכים, הדגמת מוצרים ולוגיסטיקה תפעולית קלה לאנשי הצוות אשר שצריכים להתקין את ביתן התצוגה.

השלב הבא לאחר תכנון ביתן התצוגה כקונספט על הנייר הוא שלב עיצוב ביתן התצוגה בו מחברים בין תכנון ביתן התצוגה לבין העיצוב והגרפיקה. במידה ובחרתם בביתן תצוגה מודולרי עם מספר אלמנטים, זאת נקודת הזמן המושלמת לבדוק הלכה למעשה כי כל תצורות ביתן התצוגה שתכננתם עובדים עם העיצוב הגרפי בצורה מושלמת. בשלב הזה, צוות אקספוסמארט שולח את קבצי הפריסה של האלמנטים השונים של ביתן התצוגה לגרפיקאי/ת – מעצב/ת על מנת לעבוד על העיצוב הגרפי עצמו כאשר בסיום תהליך העיצוב מופק תלת מימד. בשלב הזה לקוחות אקספוסמארט יכולים לראות כיצד ביתן התצוגה שלהם ייראה בסוף התהליך, וזה הזמן למקצה שיפורים אחרון לפני תחילת תהליך ההפקה.

התמונה המצורפת היא תלת מימד של ביתן התצוגה כתוצר סופי של תכנון ביתן התצוגה ועיצוב ביתן התצוגה

אז תכננו ועיצבנו ביתן תצוגה לתערוכות וכנסים לפי הספר, כל מה שנשאר עכשיו הוא להפיק את הביתן ולהתקין בתערוכה, נכון ? אז זהו, שלא. את ביתן התצוגה מרכיבים בתערוכה בפעם השנייה ולעולם לא בפעם הראשונה. במידה ורכשתם ביתן תצוגה מחברת אקספוסמארט, בגמר הייצור אנו נבצע התקנה מלאה הכוללת בקרת איכות קפדנית. בנוסף, ביתן התצוגה יצולם לאחר התקנתו כאשר התמונות נשלחות ללקוח לבדיקה אחרונה וסופית לפני התערוכה עצמה. אנו נעשה זאת גם במידה שביתן התצוגה נשלח על – ידינו ישירות לחו”ל לנוחיותכם. ככה נראה ביתן תצוגה עם הרכבה מלאה באולם הייצור של אקספוסמארט לפני משלוח ללקוח או לתערוכה.

אז מה היה לנו שם?

  1. תכנון נכון של ביתן התצוגה
  2. הבנת דרישות הלקוח
  3. מסכים
  4. הצגת מוצרים
  5. הוצאת הביתן החוצה לקהל היעד
  6. עיצוב נכון של ביתן התצוגה

והתוצאה? ביתן תצוגה שגם נראה טוב, גם מושך את קהל היעד הנכון, גם מייצר לידים, קל לתפעול ולקוח אחד מרוצה.

תכנון נכון של ביתני תצוגה לתערוכות – כל התורה על רגל אחת

    אקספוסמארט - עיצוב והפקת ביתני תצוגה לתערוכות בארץ ובחו

    072-3726062

    למידע נוסף אודות מוצרים ולקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר, אנא מלאו את הפרטים בטופס ואנחנו נחזור אליכם בהקדם:

      close
      Skip to content