מציגים בתערוכות בחו”ל? כך תחתכו 50% בהוצאות (לפחות)

מציגים בתערוכות בחו”ל? כך תחתכו 50% בהוצאות (לפחות)

12.04.2021 – השתתפות בתערוכות בכלל ותערוכות חו”ל בפרט כרוכה בהוצאות רבות ולא תמיד יש לחברות ישראליות את הידע הנדרש כדי להבין מהן העלויות האמיתיות. במקרים רבים ישנן “הפתעות” ועלויות שלא חשבנו עליהן.

מציגים בתערוכות בחו"ל? כך תחתכו 50% בהוצאות (לפחות)

כך תחסכו 50% בהוצאות על השתתפות בתערוכה

בגדול עלות ההשתתפות בתערוכות בינלאומיות נשענת של שלוש עלויות מרכזיות כמפורט בהמשך: עלות השכרת השטח, עלות הביתן ועלות הלוגיסטיקה. בהמשך המאמר אפרט לגבי כל אחד מעלויות הללו וכיצד אפשר לחתוך בהן.

אלה העלויות וכך תוכלו לחסוך 50% בהוצאות

עלות השכרת השטח. הוצאה שהיא אמנם קבועה אבל בהחלט ישנן מספר דרכים לחתוך בעלות:

  1. להזמין שטח מראש: הזמנת השטח מראש תזכה אותכם במקרים רבים בהנחות early bird ובנוסף תקנה לכם את האפשרות לבחור מקומות הרבה יותר טובים.
  2. הזמנת שטח למספר תערוכות: במקרים רבים אותו מארגן תערוכה מארגן מספר תערוכות הרלוונטיות לחברתכן. במקרים כאלו תוכלו לבקש ולקבל הנחה משמעותית בהזמנה והשתתפות במספר תערוכות.
  3. חבר מביא חבר: מכירים חברה נוספת שמשתתפת באותה תערוכה? חילקו איתה את השטח והרי לכם חיסכון משמעותי נוסף.

עלויות הביתן: כאן אפשר לחסוך ובענק אבל זה דורש מחשבה ותכנון מראש. כך תוכלו לחסוך: ביתן חד פעמי או ביתן רב פעמי?

  1. במידה ואתם מעצבים / בונים ביתן לשימוש חד פעמי ומשתתפים במספר תערוכות כדאי לזכור שאתם זורקים לפח את כל ההשקעה שלכם בבניה ובעיצוב בכל פעם מחדש. הכניסו את הסכומים למחשבון ותראו מייד מה זה עושה לעלויות שלכם!  במידה ואתם משתתפים במספר תערוכות גם אם בשטחים שונים כדאי לבדוק את האפשרות לביתן מודולרי שיכול לשנות צורה גודל ועיצוב מתערוכה לתערוכה.
  2. במידה והגעתם למסקנה שביתן חד פעמי ( ביתני נגרות ) זה מה שמתאים לכם כדאי לדעת שלא תמיד כדאי ללכת לספק של מארגן התערוכה. יש מקרים שבהם תקבלו מחירים טובים יותר מספקים מקומיים אחרים כך שכדאי לבדוק.

עלויות לוגיסטיקה: התקנות, שילוחים, הקמות ושינועים

עלויות ההתקנה והשילוח של ביתני תצוגה שלא לדבר על כאב הראש הלוגיסטי יכולות בקלות להפוך ביתן זול לביתן יקר ולכן כדאי להבין ולהעמיק בנושא. במידה ורכשתם ביתן תצוגה בדקו היטב מהן עלויות השילוח והלוגיסטיקה הכרוכה בכך, הכניסו אותן למחשבון וקבלו פידבק אמיתי. שימו לב שעלויות לוגיסטיקה מחשבים לפי השעות שאנשי הצוות שלכם צריכים להקדיש

עלויות התקנה יכולות גם לשנות תמונת התקציב דרמטית ולכן כדאי לבדוק מראש מהן אותן העלויות מבחינת זמינות כוח אדם, מספר השעות הדרש להתקנה וכדומה.

שימו לב שביתן שדורש התקנה מרובת אנשים ושעות אומר עוד הוצאות נלוות כגון מלונות, רכבים אוכל וכדומה.

  • למידע נוסף על הקמת ועיצוב ביתני תצוגה לתערוכות בחו"ל צרו עימנו קשר
מציגים בתערוכות בחו”ל? כך תחתכו 50% בהוצאות (לפחות)

    אקספוסמארט - עיצוב והפקת ביתני תצוגה לתערוכות בארץ ובחו

    072-3726062

    למידע נוסף אודות מוצרים ולקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר, אנא מלאו את הפרטים בטופס ואנחנו נחזור אליכם בהקדם:

      close
      Skip to content